AOUCH!


Aj,aj,aj,aj,aj,aj...Min tåjävel. Alla promenaderna idag var nog inte så bra...
Jag och mamma var precis på akuten med min dumma tå som vägrar bli bra...Nu ångrar jag att jag inte bara lät den vara från första början när jag märkte att jag hade nageltrång...Nej dumma jag försöker istället leka doktor och "operera" själv (jag försökte klippa bort den biten av nageln som växte in i huden) men det resulterade i att den svullnade upp till en stor boll, började blöda och blev infekterad. Jippi...Och nu måste jag tydligen operera den också. Aj,aj,aj jag kommer dö. Menmen, jag vill ju att den ska bli bra och det är tydligen den enda lösningen och tyvärr så är den ju inte direkt smärtfri...Fast, det är få lösningar som är smärtfria, vad det än gäller...

Nej nu tänker jag fan gå och lägga mig, även fast klockan bara är 9...Men jag är galet trött, har jätte ont i min fucking tå och Milo kommer tidigt imorgon.

Haha, hittade en bild på mig som beskriver rätt bra hur jag känner mig just nu :P



Skitvacker, jag vet. ;)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0