Bilderna från Kreta

Hello there!
Som ni kanske ser så håller jag fortfarande på med designen, det dyker upp nya grejer lite här och där...Och förhoppningsvis så är jag klar med allt tills ikväll.

Jag lovade ju er igår att jag skulle lägga in bilderna från kreta, så här har ni dom:
(Precis som jag sa igår så är jag inte med på speciellt många bilder eftersom jag kände mig så ful och äcklig för att jag var så förkyld och hängig. Men några är jag med på och där ser jag typ ut som ett mähä, haha! Men jag får väl bjuda på dom då ;))


Kreta 2010 del 1


Mamma och borsan på arlanda-donken



Haha, jag och brorsan utanför våran "hotellägenhet" första morgonen i Kreta. Jag vet att jag alltid har sagt att jag aldrig skulle kunna göra en "fjortisbubbla" för ansiktet men den här bilden var verkligen inte acceptabel, haha, så jag lovar att ni inte missar någonting där bakom den vita bubblan;) Btw, kolla vad blek jag var! Speciellt om man jämför med brorsan...Men han är precis som mamma, brun året runt.



Världens sötaste lillebror



Jag och brorsan, fan vad han har vuxit om mig...



Vi hyrde en egen bil och åkte runt lite...



Vi åkte bland en massa läskiga berg...Men det var jättefint.



Det levde massor av vilda får i bergen...Jag lyckades fota när ett av fåren äter från trädet ;)



Det var inte bara får i bergen, det var läskiga tunnlar också...Jag och mamma tänkte nästan vända när vi kom till denna tunnel. Men vi frågade en tjej hur lång den var och lyckligtvis så var den bara drygt 10 meter och man kunde till och med se utgången precis när man körde in. När vi tänker på det nu så får det oss att skratta, vad larviga vi var...




En egobild på mig, försökte visa hur brun jag har blivit, höhö



Vi åkte bland annat hit, stranden heter Elafanosi och är känd för att vara rosa av alla snäckskal...



Tyvärr så var det svårt att få med det på bild, men det var rosa ;)



Brorsan står och tittar på vindsurfare eller vad det nu heter :blush:



Så jävla fint vatten...



Min fina mammi...



Tyvärr blåste det jätte mycket och var för kallt för att bada...



Det ser ut som jag har värsta bignose här, tycker ni inte? Och jag som har så liten näsa egentligen :bigeyes:




Jag lägger in lite fler bilder senare, måste åka och handla med mamma nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0