Chillmode



Shulululu!
Den här helgen har varit riktigt najs. Det var verkligen skitkul att träffa Sandra igen! Vi hade jättemycket att prata om och även fast det var så längesedan vi träffades så kändes det ändå inte ett dugg konstigt. Det var precis som förut. Vi hade jätteroligt. Tyvärr så blev det inga bilder, jag hade med mig kameran men glömde bort det helt...Då har man fan riktigt kul! Hehe ;)

Idag har jag bara chillat, söndagar är oftast chillmode, eller fixmode...:P Jag och Sandra var rätt bakis idag efter allt vin igår, så vi gick och åt en bakispizza till frukost/lunch, sedan gick jag och mötte Jannicke och gick en sväng, satt ute och snackade lite och efter det så drog vi hem till henne och kollade på film...Och nu sitter jag här. That's my sunday.

Jag är jättetrött och har superont i huvudet så jag tänker faktsikt inte skriva så mycket mer...Hunden kommer imorgon så jag tänkte gå och lägga mig snart.

Eftersom jag inte tog några bilder i helgen, så tänkte jag att jag visar er några gamla bilder på mig och Sandra, från tiden då vi hängde som mest, våra "fjortistider" *hosthost*



Jag och Sandra, 14 år:









På den tiden satt vi nästan ihop...Vi har gjort så mycket sjukt tillsammans så det inte är klokt. Det var riktigt kul att träffa min sötnos igen. Nu får vi fan se till så att vi inte tappar kontakten. LOVE to you Sandrow <3



Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0