Fridaaay

Can't get you out of my head...

Hejsansvejsan!
Nu är det fredag...IGEN?!? Fan vad snabbt den här veckan har gått. Snart kommer Monique och ska hämta Milo, då blir det tyst och stilla här i huset igen. Mamma är på fest och brorsan har inte kommit hem än...Den lilla skitungen alltså, det går ju inte att få tag på honom. Och vi som skulle äta middag tillsammans...Aja, vi får väl äta lite senare då...Eller något.

Så, vad ska man göra idag? Jag vill göra något kul. Jag vill träffa folk. Tycker några borde komma hit och ha myskväll med mig. Fast folk vill ju inte mysa längre, dom vill bara supa skallen av sig...TRÅKIGT!

Nej nu är jag kissnöjdig, så nu ska jag KISSA, haha ;) tänka sig va? Vilken härlig information.
Intresseklubben antecknar...

Skriver kanske lite senare...

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0