Målare för en dag

Make me feel...That I'm alive.


Hejdär!
Sitter här och äter lite soppa, ska snart börja med målningen. Jag och mamma testade lite igår, bara för att se hur färgen såg ut på väggen. Och eftersom jag har lovat er att lägga in mer bilder nu så tog jag kort! Duktig jag är va? ;) Tyvärr så blev det med mobilkameran som inte är sådär jättebra, men man ser i alla fall hur färgen ser ut.


Den här färgen ska jag ha:




Härlig va? Den är verkligen sooo Elliz, hehe ;)


Och såhär såg den ut på väggen:



Jag hoppas verkligen att det blir snyggt nu! Jag lovar att ta en bild när jag är klar, vet inte om jag hinner klart idag men annars blir det väl imorgon eller något.

Bäst jag sätter igång nu, men vi hörs senare;)

Pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0