Mer bilder från kreta

You will never be loved enough...


Hej igen!
Det blev en sen middag idag, vi åt vid 9, det brukar vi aldrig göra. Vi brukar typ alltid äta vid halv 6-7. Menmen, så blir det ibland. Vi var tvugna att åka och storhandla och det tog ju en stund.

Men nu ska ni få se resten av bilderna, det är inte så många mer men det är några i alla fall!



Kreta 2010 del 2



Ni vet tunneln jag visade er i del 1? Det här är samma, fast längre ifrån. Man var tvungen att vänta på sin tur, därför fanns det trafikljus. Jag och mamma blev grymt nervösa av det...Eftersom vi visste att trafikljuset fanns där för att tunneln inte pallar hur många bilar som helst.



Bergen var fullt av coola grottor...



Och massa coola, läskiga hus...Tänk att folk bor där!!!



Mer småhus i bergen...



Världens finaste mamma



Coola träd, tyckte jag...



Mamma och brorsan på restaurang...Så intresserade var dom av att fotas.




Hahaha, brorsan försökte smita från kameran...Och det resulterade i denna vackra bild.



På nästan alla restauranger så hade man besök av massa söta, hungriga katter...



Haha, man kan aldrig ha tråkigt med brorsan som sällskap...



Två bilder på mig och brorsan...Usch, så jag ser ut, var helt galet sliten här, har fan mörka ringar runt ögonen, det brukar jag aldrig ha...Men vafan, får väl bjuda på dom då ;) brorsan blev ju snygg, som vanligt...



Haha, han har visst ögon i nacken...Fattar inte varför han aldrig vill vara med på bild.



Sådär, nu har ni fått se lite bilder från Kreta. Tyvärr så var jag ju som sagt inte med på så många, menmen, jag får väl gottgöra er genom att börja med att lägga in lite mer bilder i min blogg och oftare...

Nej nu är det läggdags för lilla mig, ska väl glutta lite på tv först bara.
Godnatt på er

Sleep tight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0