Life really is quite wonderful sometimes

Some things just are the way they are...

Tjaaa!
Den här dagen har varit så jävla bra. Galet bra. Ovanligt bra. Vet inte riktigt varför egentligen, den har väl inte varit speciellt olik andra dagar. Förutom att jag var med när Jannicke tatuerade sig idag...Och det är ju ingenting vi gör varje dag eller gjort tidigare. Men liksom, det är ju inte därför den har dagen har varit så jävla bra. Det är liksom hela "helheten", hela dagen.

Jag vaknade, gjorde i ordning mig, var redan då på bra humör och glad över att det var sol och varmt ute. När jag hade gjort i ordning mig så skjutsade mamma mig till Jannicke. Sedan tog jag och Jannicke bussen till tatueringsstudion där hon äntligen skulle få göra sin första tatuering. Jag var typ mer nervös än vad hon var, vet inte riktigt varför, men jag är sådan, jag känner av andras känslor, som jag har berättat för er tidigare, speciellt när det gäller Jannicke som jag står så nära. Men i alla fall, tatueringen blev skitsnygg och Jannicke blev jättenöjd. När Jannicke hade fått sin snygga tatuering så tog vi bussen till Solna centrum och käkade på en grill, satt i solen och tog en cigg, gick på apoteket och köpte en tvål som skulle vara bra för hennes tatuering, gick i affärer och provade lite solglasögon, kollade på lite smycken och sedan så åkte vi hem till Jannickes pappa och spelade lite playstation 3...Gissa vad vi spelade? ;) Tomb Raider såklart! Hehe...Sen grillade vi och åt middag med hennes pappa och hans flickvän. Efter det så drog vi hem till Jannickes mamma för att Jannicke skulle byta kläder, sen drog vi till en krog i sumpan och satte oss på uteserveringen och tog en bärs, helt plötsligt började det regna men vi brydde oss inte, utan satt kvar och bara njöt, som tur var så fanns det lite tak som vi kunde sitta under, det var faktiskt riktigt mysigt att lyssna på regnet som smattrade över oss. När vi hade varit där en stund så drog vi till hemköp och köpte cola och jag köpte min favoritchoklad, Marabou Sensation med karamelliserade mandlar och havssalt u know ;) Med colan och chokladen drog vi hem till Jannickes pappa igen och satte oss i hennes säng och babblade om livet och gjorde massa roliga test i en fridatidning, jag kände mig första gången på länge riktigt tjejig och töntig men det var riktigt mysigt! Haha. Sen så tog jag bussen hem och kom hem för inte allt så längesedan.

Ni kanske inte tycker att det här låter som någon speciell dag, men det har det verkligen varit...Bästa dagen på länge. Jag har känt mig så glad och mått så bra...Jag tror att det kanske kan ha att göra med att jag inte har varit ute och varit så "aktiv" en hel dag på länge och varit ute i solen. Sen så kan det ju också ha med att göra att jag har världens bästa kompis ;) Hihi, I don't know.



Nu ska ni få se lite bilder på min älskling när hon tatuerade sig (Japp, jag var duktig och tog med kameran idag också :D Hehe)

Here you go:

Här hade han precis börjat tatuera henne...




Hon tyckte inte att det gjorde ont...Visste inte riktigt om jag skulle bli förvånad eller inte. Jag menar, det är ju Jannicke...Hon tycker ingenting gör ont. Men jag tycker att det där borde ha gjort ont, hehe...:P



Haha, alltså, den knäppisen ryste (eller heter det rös? haha, whatever, you get it) istället av det...Kolla hennes arm! Haha. Är hon knäpp eller är hon knäpp?



Här var den färdig men fortfarande kladdig...



Här hade han torkat av den och jag tog bilden mer rakt bakifrån. Fin va? :D



Jag är jätte avis faktiskt, jag håller på att tjata på mamma att jag ska få tatuera mig redan den här månaden...Vet att jag fyller år om typ lite mer än 2 veckor, 7 maj, men ändååå. Blev så galet sugen efter att jag såg Jannicke tatuera sig juuu. Och med förälders underskrift så får man ju tatuera sig på studion där Jannicke gjorde sin...Hmmmmmmmm, ska jag vänta eller inte? Jag kan ju i alla fall boka tid :D JA DET SKA JAG GÖRA!

Men något jag ska göra nu är att gå och lägga mig och kanske se på lite tv, sen sova. Och imorgon så har jag lovat Jannicke att gå till doktorn och kolla upp min tå som har svullnat upp och blivit en stor boll. Hahaha, ja, det är skitäckligt. Jävla mongotå. Har haft så ett tag men har typ inte orkat bry mig, har trott att den ska bli bra av sig själv men den verkar bara bli värre. Så idag lovade jag Jannicke att gå till doktorn imorgon, men bara om hon följer med :P hehe...

Nattinatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0