Snödroppar är ren lycka


Hejsansvejsan!
Gud vad mycket snödroppar och skilla vi hade i våran trädgård! Nu är det verkligen vår...Snödroppar är verkligen ren lycka. Skilla är de blåa blommorna som också dyker upp på våren. Det var fullt av dom under alla bruna löv som vi räfsade bort. Det blev genast mycket grönare och färggladare på våran tomt när vi var klara. Vi kanske skyndade på våren lite nu? Hoppas det!

Snödroppar



Skilla



Ta mig inte för en blomexpert nu, jag googlade faktiskt fram Skilla, haha


Vet ni vad jag ska göra imorgon? Jag ska måla en rosa fondvägg i mitt nya rum! När jag och mamma var klara ute i trädgården så bestämde vi oss även för att åka iväg och köpa färg. Det blir nästan jämt så när jag och mamma håller på och fixar med någonting, vi kommer alltid på fler saker att göra och så gör vi dom också medans vi ändå är igång och det är ju skitbra, hehe :D två flugor i en smäll liksom! Om inte fler ;)

Jag ska visa er lite bilder imorgon, så ni får se exakt vilken färg jag ska ha...Jag tror att det kommer att bli skitsnyggt.

Men nu ska jag nog gå och lägga mig, så jag är pigg till imorgon. En målare kan ju inte vara trött, då kan det ju bli fel hehe

Nattinatti



Ps. Jag tänker på dig...Hela tiden. Du vet vem du är. För det finns ingen annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0