Lite bilder från igår

Hellu!
Det blev inget mer skrivande igår, jag träffade Veronica och så blev det att vi drog till en krog i sumpan och var där hela kvällen, så det blev rätt sent...Men målningen gick bra, jag blev nästan klar, det ska bara snyggas till lite vid listerna. Sen så ska jag måla en svart schablon på också, men har inte hittat någon fin än, jag vill ha en ganska stor "klingerväxt" eller något orientaliskt mönster...Vi får se vad jag hittar.

Imorse så ångrade jag dock att jag var ute så sent igår, eftersom jag skulle till arbetsförmedlingen idag. Men det var bara att kliva upp ur sängen och bita ihop. Det gick faktiskt bra, jag hade mamma med mig som tur var, för det var säkert en del av informationen som jag kanske inte riktigt snappade upp i dimman som säkert mamma kan dra för mig om det skulle behövas, haha ;)

Men vet ni vad? Jag har varit duktig och tagit mer bilder, tog med kameran ut igår.

Så här har ni lite kuliga bilder från igår:


Tjejorna




Tjejorna kör "älgen", haha



Hahaha, Veronica...




Hihi, jag och söta Bella :)



Tjejorna igen...



Jag vet vad jag har sagt om de här "fjortisbubblorna" för hela ansiktet eller för bara näsan eller munnen...Att jag hatar dom och att jag undrar varför man ens lägger ut sådana bilder om dom är så fula, men då har det främst varit egobilder som jag har stört mig på. Jag vet att jag har sagt allt det och nu har jag gått emot mig själv två gånger, haha. Men det blir så om jag ska börja lägga in massa bilder nu. Tyckte Bella var så söt på den här bilden, varför ska jag då skita i att lägga in den för att jag ser ut som en mupp? Då är det det ju rätt bra med fjortisbubblor ;)



Haha, Pernilla var full och hennes bästa vän var mobilen...




Veronica och Pernilla ;)



Haha, Bella var lite crazy...Hmm, och jag ser ut som fan...:S



Pernilla langar pose, haha



Haha, fråga inte...



Jag tror att meningen var att jag skulle se rolig ut, men jag ser typ mest bara ful ut...




Haha, alltså...Som sagt, hon var lite crazy ;)



Haha, typ den mest "normala" bilden på Bella och mig...



Sådär, nu fick ni se lite bilder från igår ;)

Nu ska jag fixa till mig lite, sen ska jag åka och möta Jannicke och så ska vi ha myskväll :D
Passar bra idag känner jag...

Hoppas ni får en fin fredagskväll!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0