It's a beautiful day

Tjo!

Idag har det också varit en bra dag...Fan, det är nästan så att jag börjar vänja mig vid bra dagar :D Det är asskönt. Idag var jag och träffa voffsingen Milo och hans matte. Det gick jättebra, allting kändes bra och så och vi kom jättebra överens.

Så imorgon så kommer den här sötingen hem till mig:

Om det funkar bra så kommer jag att ta hand om honom varje dag på dagarna och det skulle verkligen vara jätteroligt! Och bra...För då skulle jag komma upp tidigt varje dag, ha sällskap, ha en bra anledning till att gå ut och röra på mig och tjäna pengar. Det måste nog vara ett riktigt roligt jobb.

 

Senare på kvällen imorgon ska jag dessutom träffa en tjej i Kista som har två söner, en på 3 år och en på 8 år. Hon behöver barnvakt till dom på kvällarna lite då och då, ibland på vardagar och ibland på helger. Så jag tror att det skulle kunna gå ihop med hundpassningen, om inte jag måste hämta barnen på dagis och så redan på eftermiddagen...För hunden kommer att vara hos mig till ungefär 5 halv 6 kanske. Hmm, får väl fråga henne imorgon hur dags hon menar att jag ska passa barnen...Hoppas det går ihop, för då tjänar jag ännu mer pengar ;) Hehe...

Usch, jag är jättetrött, eller, usch och usch är det väl inte, det är ju egentligen bra...Eftersom jag ska upp tidigt imorgon eftersom hunden kommer. Så jag tänkte faktiskt gå och lägga mig nu...

Nattinatti

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0