Maybe It's my turn now?

I breath you...


Hellu...
Sitter här och dricker lite te och känner mig väldigt glad faktiskt, precis som jag har gjort de senaste dagarna och det är så himla skönt! Jag försöker njuta, men är ändå lite rädd att det helt plötsligt ska vända igen...Jag är ju inte van vid att må såhär bra och jag är lite manodepressiv, det går väldigt mycket upp och ner och när jag mår dåligt så mår jag verkligen skitdåligt och när jag mår bra så mår jag superbra. Men nu har jag inte mått superbra på länge, utan när jag har "mått bra" så har det liksom varit mer "okej". Menmen, jag kanske ska få må bra och vara glad ganska länge nu ett tag? Tycker ju nästan att det är min tur nu...

Det kom ingen hund idag, Monique som äger honom var hemma med huvudvärk men hunden kommer imorgon istället. Så idag blev jag bara hemma på dagen, men det var nog lika bra för jag hade också lite ont i huvudet. Men vid 7 tiden så drog jag och träffade Renée och hennes 2 barn som jag ska vara barnvakt till, alla 3 var jättehärliga människor och vi kom jättebra överens. Så jag kanske ska vara barnvakt till dom näst nästa helg. Hon skulle ringa när hon behövde mig...Och vet ni vad? Pappan till minstingen spelar i Djurgårdens A-lag ;) Coolt va? Fast jag minns inte vad hon sa att han hette, haha, är så glömsk...Men ska ta reda på det när jag är där nästa gång. Minstingen var i alla fall jättesöt, han var en liten 3 årig mulatt med jättegulligt krullhår, haha. Först så trodde jag att jag aldrig skulle nå fram till honom för att han var så blyg, jag försökte prata med honom och frågade vad han hette och så men han vände bara ryggen åt mig och var helt tyst så då förstod jag att han var blyg. Men sedan började han kasta en boll till mig och efter att jag hade lekt med honom en stund blev han helt galen i mig och ville kramas och sitta jättenära, haha, han var verkligen jättesöt! Så det känns i alla fall jättebra.

Hoppas det känns lika bra med hunden imorgon också! Då kommer ju de här två extrajobben bara kännas jättebra och jätteroliga :)


Nu ska jag fortsätta dricka mitt te och kanske fixa lite med designen.

Jag lovar att ta lite bilder på mig och hunden imorgon, hihi ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0