Busig Milo

Jag trivdes bättre i dina ögon...

Hej på er!
Gud vad varmt det har varit idag! Jag klädde på mig alldeles för mycket när jag och Milo var ute och gick idag kände jag...Började fan svettas. Men det var jättefint väder och då kan man ju inte klaga! Fast Milo har varit lite jobbig idag, han har varit riktigt envis, han har inte lyssnat alls på mig...Han har varit en riktig liten skitunge. Han har dragit som fan när jag var ute och gick med honom, jag sa åt honom att gå fint men han vägrade och drog så hårt att det brändes i mina händer, han är inte sådär jättestor men han är ändå riktigt stark. Sen när vi skulle hem igen så vägrade han gå in, han bara la sig ner vid trappan utanför dörren i blommorna på min tomt och så vägrade han gå upp därifrån. Först var han jättesöt för han rullade runt i blommorna, så jag tog upp min mobil och började filma honom men då lägger han av och bara ligger blixtstilla, bara för att jävlas. Sen låtsats han som att han inte hör mig. Och där stod jag som en jävla nörd och fick inte in honom. Så jag gav tillslut upp och satte mig brevid honom i gräset. Sedan var jag tvungen att nästan bära honom in. Vet att han är lite rädd för trappor, men i fredags och torsdags så gick det ju jättebra och imorse när han kom...Konstigt...Aja, han jävlades med mig idag helt enkelt, hehe :P


Kolla videon när han total ignorerar mig:

Haha, visst låter jag fjantig? Det blir ju så när man snackar med en hund. Det är verkligen som att ta hand om ett barn och han var ju som sagt en riktig skitunge idag...Men jag gillar honom ändå.

 

 

Jag menar, vem kan motstå eller bli arg på den här sötnosen:


Jag blev väldigt irriterad på honom idag, men det gick snabbt över när han kollade såhär på mig:

Undrar om han lekte dum eller om han faktiskt var så dum? :P Haha. Han drev nog sönder mig...

 

Nu ska jag äta middag med mammsen! Men uppdaterar kanske lite senare ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0