Valborg


Shoo Bree!
Det blev ingen fika med en kompis igår, däremot blev det myskväll med två favoriter; Jannicke och Olle. Vi var hemma hos Olle, meningen var att vi skulle se på film men det blev att vi satt och snackade skit, spelade xbox, rökte, drack cola m.m. Men det var galet mysigt faktiskt. Trivs så bra med dom båda. Vi har verkligen roligt tillsammans. Synd bara att det sällan är vi tre nu för tiden...Jannicke träffar jag ju var och varannan dag men Olle hade jag faktiskt inte träffat på jättelänge...Men det får bli ändring på det tycker jag! Eller vad säger du Ollie? :)


Olle och Jannicke <3



Det blev i alla fall att vi sov där, så därför blev det ingen uppdatering i bloggen...Jag vill ju inte vara osocial och tråkig när jag är med mina vänner ;) Eller, vi sov inte, har inte ens gått och lagt mig än...Vi har varit vakna hela natten och hela dagen, har ingen aning om hur jag ska kunna hålla mig vaken längre...Är helt borta i skallen. Och det som är valborg idag...Aja, valborg är överskattat, folk super bara skallen av sig...Själv har jag ingen aning om vad jag ska göra, vet inte ens om jag ska se någon brasa, vet inte om jag orkar...Mackan kommer i alla fall hit och det ska bli så himla mysigt och roligt att träffa honom igen! Har ju saknat honom som fan...Får se vad vi hittar på.

Men nu ska jag snygga till mig lite tills Mackan kommer ;)

Ha en bra valborg och ta't lugnt där ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0