Välkommen till min nya blogg!

Shosan!

Jag lät den automatiska välkomstrubriken stå kvar, eftersom den faktiskt passar rätt bra. Välkommen till min nya blogg! Japp,japp, det här är min nya blogg och jag är så galet nöjd med min nya design här. Det blev så jävla snyggt! Håller ni inte med mig? Det är förstås inte färdigt än, men headern och bakgrunden är färdig och det är det som jag tycker blev så jävla snyggt.

 

Jag tänkte inte skriva så mycket mer nu, är superduper trött, har suttit och pillat med designen i flera timmar och fixat länkar från den gamla bloggen hit och härifrån till den gamla så att alla mina läsare förstår vart det är jag har tagit vägen och lätt kan gå tillbaka till gamla bloggen om någon vill kolla längre bak i arkivet. För tyvärr så kunde jag inte flytta inläggen hit...Det hade ju varit det bästa, men det gick inte. Tror att man måste köpa sitt domän då och hålla på och betala för massa saker och det har jag varken ork eller lust till.

 

Menmen, hoppas det blir bra såhär nu. Ingen kan i alla fall ha missat att jag har bytt blogg, eftersom det står och är länkat i headern på den gamla bloggen. Sen så har jag ju även skrivit om det i de senaste inläggen.

 

Nu är det sängdags för lilla mig, är jätte trött, men vet ni vad? Imorgon LOVAR jag att lägga in bilderna från kretaresan så ni får se dom. Det blir väl en bra start på den nya bloggen? Med lite bilder...Jag lovar också att jag ska börja lägga in fler bilder nu i den nya bloggen. Vet att jag har varit dålig på det...

 

Nattinatti!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0