I must be crazy...

Kalla mig knäpp men jag funderar på att starta ännu en ny blogg...Allting har blivit så fel här...Jag ville inte ens ha det här domänet, egentligen så ville jag ha ett annat men det var upptaget...Så då kom jag bara på något. Plus att jag faktiskt har börjat ett helt nytt liv och då vill inte jag ha massa gammalt i min blogg, så ett nytt liv måste även ha en ny blogg! Ni får tycka att jag är crazy och jobbig, det bryr jag mig inte om.

Jag kontaktade precis blogg.se och frågade om det är möjligt att jag kan få det domänet jag ville ha från början, för det används nämligen inte, den har aldrig används...Bloggen med det domänet startades 2005 och har inte ens ett inlägg...Så förhoppningsvis så kan blogg.se fixa det till mig :) Det har dom ju gjort förut! När jag och Jannicke skulle starta en blogg...Aja, vi får väl se vad som händer :)

Hehehehehehehhe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0