Long time no see


Tjabba!
Vet inte hur längesedan det var jag skrev nu, men det var ju ett bra tag sedan i alla fall. Det sista jag skrev var Kapitel 1 i "historien om mitt liv", statistiken steg och lite kommentarer och mail trillade faktiskt in, det tyckte jag var jättekul! Så tack för alla fina kommentarer och mail :) Några har tjatat på att jag ska publicera kapitel 2 och det ska jag, det är på G, har varit bortrest ett tag nu bara så har inte haft tid till bloggen. Men nu är jag back on track och jag ska faktiskt verkligen försöka att vara mer aktiv i min blogg. Jag både vill och behöver det just nu så det kan ju inte vara så jävla svårt? Ellerhur? Men som jag har berättat för er förut så gillar jag inte att skriva under press, det går liksom inte, kommer inte på någonting att skriva om det blir "ett måste", det står liksom bara helt still...If you know what I mean. Menmen ska i alla fall bli mer aktiv än såhär...

Nu ska jag skriva klart kapitel 2, vet inte om jag hinner färdigt med det idag/inatt men I'll try :)

Hoppas allt är bra med er!

Kul med nya läsare!!! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0