Historia på G


Hej på er!
Just nu verkar det inte funka för mig att skriva i bloggen varje dag, om vad jag gör och vad som händer. Det lär ni ju ha märkt vid det här laget, hehe... Så jag tänkte faktiskt börja skriva en historia om mitt liv, om vad som har varit istället. För det är mycket i ryggsäcken som orsakar mitt mående och så idag...Så om jag skriver en historia om det som har varit så kan jag fortfarande skriva av mig och ni får en chans att förstå mer. Jag tänker ju inte göra hela bloggen till en historia, jag kommer självklart skriva vanligt också. Men det kommer att finnas en kategori med bara historian, ifall ni är intresserade av att läsa den.

Jag kommer att lägga in en Epilog idag, får se om första kapitlet kommer idag eller imorgon...
Många av er tycker kanske att det låter jättelarvigt, men då får ni tycka det, historian är mest för min egen skull...Sen om ni tycker om den så är det bara roligt :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0