Nightmare

Hej på er!
Ja jag vet, det var längesedan nu. Har tänkt skriva så länge...Men det har inte blivit av. Varför? Det vet jag inte riktigt. Det har hänt en massa skit som har tagit min energi ifrån mig... Jag har inte vetat vad jag ska skriva eller hur jag ska börja...Eller kommit på om jag verkligen vill dela med mig av allt...Det är ju jätteskönt att skriva av sig, men jag vill inte bli missförstådd eller att fel person ska läsa. Jag tänker så mycket, men det är så svårt att sätta mina tankar i ord och förklara. För ibland så vet jag knappt vad jag tänker själv...Jag bara tänker...Alldeles för mycket hela tiden. Men nu skriver jag här i bloggen i alla fall...

Jag vaknade precis, jag drömde en mardröm...Om bland annat en äcklig kille som jag tvingades till att ha sex med och om råttor...Ingen dålig kombination va? Usch det var hemskt...Och så verkligt...Jag hatar mardrömmar. Jag vaknade helt svettig och inbillade mig att jag kunde känna smärtan från allt som hände i drömmen...Den äckliga killen som trängde sig in i mig fast jag inte ville...Råttorna som bet sig fast i huden på mig som jag fick dra och skaka loss...Tårarna som forsade ner för kinderna som gjorde mig blind...Tårarna var i alla fall äkta, dom fanns där på kinderna. Det är jag säker på. Kudden var blöt.

När jag vaknade så trodde jag att hjärtat skulle hoppa ut ur bröstkorgen på mig. Jag som hade lyckats somna så tidigt...Tänke ju vara duktig och vända tillbaka dygnet. Nu vill jag inte somna om.

Förut så brukade jag tycka att det var så skönt att sova, för att man kom bort från verkligheten och för att det alltid var bättre i drömmarna. Nu vet jag inte om jag tycker det längre...För nu är det alltid antingen mycket hemskare i drömmarna eller precis som i det verkliga livet...Och då känner jag att jag hellre är vaken så jag kan vara med och påverka det som händer.

Jahapp...Vad fan ska man göra nu då? Vill inte ligga här i sängen ensam. Jag som äntligen har lärt mig att sova ensam igen.....Kommer jag alltid att vara så rädd? För allt? Jag orkar inte det längre. Är så trött på det.

Aja, får väl gå upp och lägga mig i soffan och glo på tv eller något...

BAJS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0