I'm back! I think...


Jag hatade ditt tjat men tystnaden efter dig är värre...



Hej på er!
Vet att min blogg är den tråkigaste bloggen i världen just nu...Och jag tänker faktsikt inte skylla på att mitt liv är tråkigt för tillfället och att det inte händer någonting, för det är faktsikt bara en riktigt dålig bortförklaring, eftersom man faktiskt inte behöver skriva om vad man har gjort i en blogg, utan man kan fan skriva vad fan som helst...En tanke som kommer upp eller vad man tycker om någonting t.ex. eller ja, vad fan som helst helt enkelt! Och med den inställningen så tror jag att det kommer bli lättare för mig att skriva i  bloggen :) Bara för att man inte har ett lika fartfyllt och händelserikt liv som storbloggerskorna Kenza och Kissie så betyder det ju inte att man inte har någonting roligt att skriva om...Det finns ju massor! Sen att man har bloggtorka ibland, ja det är ju en annan sak det ;)

Anyway...Nu undrar säkert några av er vad jag gör nu för tiden, eftersom jag inte längre går i skolan eller jobbar...Och ja, tyvärr så händer det ju som sagt inte så mycket, jag tar fortfarande hand om hunden Milo på dagarna så jag är ute och går mycket. Sen har jag lite kontakt med arbetsförmedlingen men dom är jag riktigt irriterad på för dom verkar vara helt snurriga i bollen och har inte koll på någonting, så det känns ju inte sådär jättebra...Tror nästan att jag klarar mig bättre själv. Behöver inte deras hjälp. Dom har bara värdelösa möten där jag inte har lärt mig någonting, i supervarma lokaler med massa invandrare som inte kan ett enda ord på svenska...Jag hör inte hemma där. Funderar på om jag ska bajsa på dom och gå min egna väg, hitta ett jobb på egen hand...Det är faktiskt inte så svårt som alla säger. Sen är det ju lite svårare att hitta ett BRA jobb, RÄTT jobb, men ett jobb är ju alltid ett jobb...Nej jag tänker inte gå och bli strippa eller hora men ni förstår vad jag menar ;) hehe

Men nu ska jag nörda lite WoW faktiskt, det är bättre i WoW-världen vettni ;)

Ha det bra!

CIAO

 


Kommentarer
Postat av: bardia

hej! roligt! hur mår du? jag är bardia från ängskolan. kan vi ses nångång vi bor vid mariagatan. om du sere detta maila mig. på mail eller facebook.

2010-06-07 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0