Jag lever

Hej på er!
Vet att det var längesedan jag skrev, men det har varit så himla mycket nu när jag fyllde 18 och jag har verkligen inte haft tid eller lust för bloggen...Har egentligen inte det nu heller, speciellt inte när blogg.se inte vill funka som det ska göra :mad: kan inte centrera texten som jag brukar göra, kan inte göra någonting! Bara skriva som det är....Aja...Ville i alla fall bara tala om för er att jag lever och att jag hade en bra födelsedag, trots allt strul...Ja, det blev lite strul men vafan, det är ju ingen riktig fest om det inte är lite strul, ellerhur? ;) Fast det hade ju varit skönt att slippa strul någon gång...Aja, nu är jag 18 i alla fall :) SKÖNT! Det känns som att jag fortfarande inte riktigt har landat än, så det kommer nog vara ganska tyst här i bloggen ett tag till, men sen lovar jag att köra igång igen ;)

Ni får ha det så bra!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0