Min dåliga humor


Hej på er!
Har fullt upp idag med men tänkte uppdatera lite grann ändå ;)

Är typ nästan helt klar med toaletten nu, Mackan håller på att hjälpa mig med att sätta upp en jättefin spegel och lite sånt...Sen är det bara det lilla "vardagsrummet" kvar, ska slänga lite skräp och sånt sen är jag helt klar! Och snart kommer Jannicke hit också, hon ska färga mitt hår :D ÄNTLIGEN BLIR DET AV! Jag har typ fetaste utväxten och håret är nästan brunt igen, i alla fall längst ner...Och igår så klippte jag mig också så det kommer bli najs. Ska färga underhåret svart och resten rött som vanligt :) Måste ju vara fin till min födelsedag imorgon...

Haha, jag läste precis Hugo Rosas blogg och hittade ett skitroligt skämt (enligt mig) som egentligen är skitdåligt :P Haha...

Det var en gång en polis som jävlades med en skurk i finkan.
- Jag ställer dig en gåta, sa polisen. Klarar du den släpper jag dig fri. Förstått?
- Mmm...
- Vad är det som har 4 hjul och rullar?
- Lätt! Det är en bil, svarade skurken.
- Jo, men du svarade inte rätt, för du sa inte om det var en Audi eller Volvo. Vi tar en till. Vad är det som har 2 hjul och rullar?
- En motorcykel?
- Njaaaa.... Du sa aldrig om det var en Yamaha eller Honda.
- Men shit, suckade skurken, okej, här har du en gåta av mig. Vad är det som går runt på gatan och säljer sig?
- Hehe lätt! skrattade polisen. Det är en hora.
- Jo, men du sa aldrig om det var din mamma eller din syster.



MOHAHAHAHAHA :P

Nu ska jag fortsätta med allt...

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0