Love

Du får inte andas på min panna
Och inte få mig falla mer
Om du inte sen kan stå för
All den oreda du ger
Och du får inte röra vid mitt hjärta
Som om allt var uppenbart
Men jag önskar inget hellre
Än att du gör allt emot mig snart



Hejdär!
Sorry för den dåliga upddateringen men jag har varit upptagen med att sväva på rosa moln ;) Jag har såklart varit med Mackan sen han kom i fredags. Det känns så jävla bra, vi har pratat om saker vi aldrig har pratat om förut och kommit ännu närmare varandra, vilket jag inte trodde gick...Men tydligen så gick det och det känns så jävla bra. Jag vet inte om vi kommer att bli tillsammans igen, jag vet ingenting, allt jag vet är att det känns så jävla bra...I magen, i hjärtat och till och med i huvudet! Vi får väl se vad som händer...Det jag tvivlade på innan är i alla fall besvarat nu eller vad man ska säga...Och det känns helt sjukt overkligt, nästan för bra...Mackan har verkligen förändrats eller så har det här alltid funnits i honom bara det att han inte har varit mogen till att ta ställning till det förrän nu...Jag vet inte, men som sagt, DET KÄNNS SÅ JÄVLA BRA!

Jag tror inte att jag riktigt har trott på det eller fattat det förut, men, han älskar mig. Han gör verkligen det. Nu är jag säker. Jag har aldrig kunnat säga det förut, för mig själv eller någon annan...Och det har ju såklart mycket med mig själv och min självkänsla att göra, men inte bara, visst har jag känt att han har älskat mig förut, men den här helgen så visade han det för mig mer än någonsin; han älskar mig för den jag är...

Man brukar ju säga att man måste älska sig själv först innan man kan älska någon annan. Men jag brukar säga att man måste älska sig själv först, innan man kan förstå att någon annan älskar en. Jag tycker det stämmer bättre. Jag tror inte på att man måste älska sig själv först innan man kan älska någon annan, det är ju när man har svårt att älska sig själv som man har ännu lättare för att älska andra. Tror inte ni det? Så tror jag i alla fall.

Vår kärlek är äkta. Men kan vi ta vara på den på rätt sätt?

Jag vet inte, men det enda sättet att få reda på det är att ge det ett försök...Om det går fel så kommer det göra ont, men jag tror att det är värt det.

För en sak är säker; Jag kommer alltid att älska Markus Huhtinen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0